вторник, 21 октября 2014 г.

Прислів'я та приказки про здоров'я

 Ø Без здоров'я немає щастя.
Ø Веселий сміх - це здоров'я.
Ø Доки здоров'я служить, то людина не тужить.
Ø Було б здоров'я, а все інше наживемо.
Ø Бережи одежу знова, а здоров'я змолоду.
Ø Вартість здоров'я знає лише той, хто його втратив.
Ø Весела думка - половина здоров'я.
Ø Здоровий злидар щасливіший від хворого багача.
Ø Здоровому все на здоров'я йде.
Ø Здоров'я більше варте, як багатство.
Ø Здоров'я за гроші не купиш.
Ø Здоров'я - найдорожчий скарб.
Ø Іржа залізо їсть, а чоловіка - хвороба.
Ø Люди часто хворіють, бо берегтися не вміють.
Ø Сміх краще лікує, ніж усі ліки.
Ø Здоров'я - всьому голова.
Ø У кого що болить, той про те й гомонить.
Ø Хворому і мед гіркий.
Ø  Праця додає здоров’я, а лінь – хвороб.


Комментариев нет:

Отправить комментарий