вторник, 21 октября 2014 г.

Основи здоров'я в школі

Здоров'я — це стан живого організму, при якому організм у цілому і всі органи здатні виконувати свої життєві функції. Охорона здоров'я громадян є одною з функцій держави. Охороною здоров'я займається Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ), в Україні — Міністерство охорони здоров'я України. Валеологія — наука яка вивчає здоров'я людини. В школі учні вивчають предемет «основи здоров’я» , мета якого — формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я, оволодіння основами здорового способу життя, життєвими навичками безпечної для життя і здоров’я поведінки.
Важливим складником шкільної освіти є формування мотивації до збереження та зміцнення здоров'я. Саме на досягнення цієї мети й спрямований курс „Основи здоров’я”.
Основи здоров’я – інтегрований предмет, що за змістом об’єднує питання здоров’я та безпеки життєдіяльності. Його завданнями є формування в учнів свідомого ставлення до свого життя і здоров’я, оволодіння основами здорового способу життя, життєвими навичками безпечної та здорової поведінки, формування в учнів здоров’язберігаючої компетентності.
Завдання вчителя полягає в організації навчального процесу таким чином, щоб  учень не тільки засвоїв необхідні знання, набув потрібні уміння та життєві навички. Знання не є самоціллю. Знання – інструмент досягнення певної мети.
Цей предмет має навчити дітей приймати рішення і діяти з позиції здорового глузду, формувати життєво важливі компетенції, необхідні для збереження власного здоров’я, здатність формувати необхідні для збереження здоров’я життєві навички, конкретні  моделі поведінки, протистояти соціальному тиску, долати стреси, виробити в учнів відчуття  особистої безпеки та безпеки оточуючих, розуміння того, що безпека та здоров’я  в першу чергу  залежить від кожної людини, її ставлення до себе, інших людей та навколишнього середовища. 


Комментариев нет:

Отправить комментарий