вторник, 21 октября 2014 г.

Вислови про здоров’я


•    Дев’ять десятих нашого щастя залежить від здоров’я. 
А. Шопенгауер
•    Всі ми, коли здорові, легко даємо хороші поради.
Публій Теренцій
    Якщо людина сама стежить за своїм здоров’ям, то важко знайти лікаря, який знав би краще корисне для її здоров’я, ніж вона сама.
           Сократ
    Є тисяча хвороб, але тільки одне здоров’я.  
     Л.Берне
•    Найкращий лікар – природа, хоча б тому, що виліковує три четвертини усіх хвороб...
             В.Шербюльс
    Більша частина наших хвороб – це справа наших рук, ми могли б їх майже всіх уникнути, якби зберегли спосіб життя простим, одноманітним і усамітненим, визначеним нам природою.  
                  Ж.Ж.Руссо
•   З допомогою фізичних вправ і стриманості більшість людей може обійтись без медицини.
Дж.Аддісон
• Люди, від природи немічні тілом, завдяки вправам стають міцніші силачів.              
  Сократ
•  Без фізичної праці не буває здорового тіла, не буває й розумних думок у голові.  
         Л.М.Толстой
    Ніщо так не виснажує і не руйнує людину, як тривала фізична бездіяльність. 
                Арістотель
 Потрібно обов’язково бадьорити себе фізично, щоб бути здоровим морально.                 
Л.М.Толстой
·        Витонченість і краса не можуть бути відокремлені від здоров’я.
Цицерон
·        Людина народжується здоровою, всі хвороби приходять з їжею.
Гіппократ
·        Здоровий жебрак щасливіший за хворого короля.

А. Шопенгауер

Комментариев нет:

Отправить комментарий